Tellimistingimused

 

OSTU-MÜÜGILEPINGU ÜLDTINGIMUSED

1. Üldtingimuste kehtivus
1.1. Käesolevad üldtingimused kehtivad ostu-müügilepingutele (edaspidi Leping), mis sõlmitakse tellimuse (edaspidi Tellimus) alusel internetis aadressil www.otto.ee asuvast OTTO eestikeelsest internetipoest või Eestis OTTO poolt levitatavatest postimüügikataloogidest (edaspidi kõik koos OTTO kataloog) kaupa telliva isiku (edaspidi Tellija) ning OÜ Tellimiskeskus (edaspidi ka OTTO) vahel ning Lepingute sõlmimise protseduurile.
1.2. OTTO-l on õigus üldtingimusi ühepoolselt igal ajal muuta. Muudetud üldtingimused kehtivad üksnes nende Tellimuste ja Lepingute suhtes, mille puhul vastav Tellimus on esitatud pärast üldtingimuste muutmist.
1.3. Üldtingimuste käesolev redaktsioon kehtib postimüügi kataloogidest tellimisel alates hooajast "sügis-talv 2014" ning OTTO internetipoodidest tellimisel alates 13.06.2014. a. Üldtingimuste käesolev redaktsioon asendab kõik eelnevad üldtingimused, mis kehtisid tellimisel OTTO postimüügi kataloogidest ja internetipoest ning kehtib kuni järgmise redaktsiooni avaldamiseni.

2. Kauba põhiomadused ja Lepingu sõlmimise protseduur
2.1. Kauba põhiomadused on esitatud OTTO kataloogis. OTTO kataloogi pildid kujutavad kauba põhiomadusi üldjuhul täpselt, ent kauba värv, suurus ja kuju võivad OTTO kataloogi piltidel kujutatust vähesel määral erineda.
2.2. Tellimuse esitamine on võimalik otse elektrooniliselt läbi OTTO internetipoe, telefoni või e-posti teel ning kirja teel, kasutades OTTO postimüügikataloogist leitavat tellimiskaarti.
2.3. Tellimust esitades kinnitab Tellija, et on vähemalt 18-aastane, tema teo- ja otsusevõime ei ole piiratud ning ta omab Eestis püsivat elukohta.
2.4. Tellimus loetakse üldjuhul pakkumuseks võlaõigusseaduse tähenduses. Tellimus lõpeb 12 nädalat pärast selle OTTO-le teatavaks saamist. Juhul, kui Tellija on teavitanud OTTO tellimiskeskust oma e-posti aadressist, siis edastatakse talle kinnitus Tellimuse kättesaamise kohta elektrooniliselt. Tellimuse kinnitus omab üksnes informatiivset tähendust Tellimuse kättesaamise kohta ning ei ole OTTO nõustumus Tellimusega Lepingu sõlmimise eesmärgil.
2.5. Kui OTTO asub Tellimust täitma, loetakse Tellimus aktsepteerituks ning Leping sõlmituks. OTTO edastab Tellijale kinnituse Lepingu sõlmimise kohta mõistliku aja jooksul pärast Lepingu sõlmimist kas elektrooniliselt (võimalusel) või kauba kättetoimetamisel.

3. Tellimuse täitmise tähtajad
3.1. Kõik laosolevad kaubad saadetakse klientideni kahe nädala jooksul, kuid tellimuse täitmise tähtaeg võib OTTO-st sõltumatutel asjaoludel kujuneda ka pikemaks.
3.2. Kui Tellimust ei ole võimalik täita 30 päeva jooksul, teavitab OTTO sellest Tellijat eraldi.
3.3. Juhul, kui tellitud kaupu ei ole võimalik koos laost välja saata, saadab OTTO tellitud kauba Tellijale mitme saadetisena.

4. Kauba hind
OTTO kataloogis esitatud kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu kehtivas määras. OTTO jätab endale õiguse korrigeerida hindu, kui muutub käibemaks.

5. Makseviisid
5.1. Lepingu eseme koguhind on esitatud OTTO kataloogis ning sisaldab käibemaksu kehtivas määras.
5.2. Tellija saab valida kahe makseviisi vahel:
5.2.1. tasumine paki kättesaamisel;
5.2.2. Liisi konto maksekorraldusega tasumine.
5.3. Kui Tellija on valinud makseviisina tasumise paki kättesaamisel (punkt 5.2.1), on ta kohustatud tasuma OTTO-le kogu tellitud kauba hinna hiljemalt kauba Tellijale või Tellija volitatud isikule üleandmisel kauba üleandmise kohas. Kui kauba üleandmise kohaks on Omniva väljastuspunkt, on Tellija kohustatud tasuma tellimuse hinna Omnivale. Kui kaup tuuakse Omniva teenusena koju, on Tellija kohustatud tasuma tellimuse hinna Omniva pakki üleandvale töötajale. Omniva on volitatud OTTO eest Tellija makseid tellimuse eest vastu võtma. Kui kauba üleandmise kohaks on Itella SmartPOSTi pakiautomaat, tasutakse maksekaardiga Itella SmartPOST OÜ-le. Kui kaup tuuakse kohale kulleri poolt, ei ole võimalik kättesaamisel kohapeal tasuda. Sellisel juhul toimub tasumine enne kohaletoomist ülekandega, makse saajaks on OÜ Tellimiskeskus, a/a EE832200221012314550 Swedbank.
5.4 Kui Tellija soovib kasutada kas punktis 5.2.2 sätestatud viisi (Liisi konto maksekorraldusega tasumine), sõlmib ta krediidilepingu OTTO poolt osundatud kolmanda isikuga (AS Koduliising). Krediidileping sõlmitakse krediidilepingu üldtingimuste alusel, mis on kättesaadavad internetis aadressil www.otto.ee paikneval OTTO kodulehel. Liisi konto maksekorraldusega tasumist saab valida vaid täisealine Tellija.

6. Ettemaks
6.1. Kui Lepingu alusel on makseviisiks tasumine paki kättesaamisel, on Tellija kohustatud mööbli ja väärismetallist esemete tellimisel tasuma ettemaksu 20% tellitud toote hinnast OTTO pangaarvele: AS Swedbank, a/a EE832200221012314550, makse saaja: OÜ Tellimiskeskus. Ettemaksu tasumise kohustust ei ole, kui vastava Lepingu kohaselt toimub tasumine Liisi konto maksekorraldusega.
6.2. Kui Tellijal on ettemaksu tasumise kohustus, ei saadeta vastavat Tellimust töötlusesse enne ettemaksu laekumist.

7. Saatekulu
7.1. OTTO kataloogist tellitud kaubad edastatakse kas posti teel või kullerteenusega. Mõlema viisi puhul lisandub saatekulu. Kullerteenusega edastamisele kuuluvad sellised kaubad, mis on OTTO kataloogis tähistatud märgiga kaubik.gif.
7.2. Posti teel edastamise puhul lisandub Tellimuse kogusummale olenemata tegelikult edastatavate pakkide arvust saatekuluna ühekordne tasu postiteenuse eest, mis sisaldab käibemaksu kehtivas määras. Saatekulu arvestatakse ainult üks kord koos esimese saadetisega.
7.3. Saatekulu määrab ära kauba kättesaamiskoht. Kui Tellija valib kauba kättesaamiskohaks ükskõik millise talle sobiva Eesti Posti väljastuspunkti, on saatekulu 8,10 EUR. Kui Tellija valib kauba tema poolt näidatud aadressile kättetoimetamise Omniva vahendusel, on saatekulu 8,50 EUR. Kui Tellija valib kauba tema poolt näidatud aadressile kättetoimetamise SmartKULLERi vahendusel, on saatekulu 7,90 EUR. Kui Tellija valib kauba kättesaamiskohaks Omniva pakiautomaadi, on saatekulu 4,60 EUR. Kui Tellija valib kauba kättesaamiskohaks Itella SmartPOSTi pakiautomaadi, on saatekulu 4,60 EUR.
7.4. Itella SmartPOSTi kaudu kättesaadava paki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 60 x 60 x 60 cm. Juhul, kui paki mõõdud on suuremad kui 60 x 60 x 60, siis kuulub kaup kättetoimetamisele SmartKULLERI kaudu ning saatekuluks on 7,90 EUR.
7.5. Itella SmartKULLERi kaudu kättetoimetatava paki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 60 x 60 x 120 cm ja kaal ei tohi ületada 35 kg.
7.6. Omniva pakiautomaadi kaudu kättesaadava paki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 41 x 38 x 64 cm. Juhul, kui paki mõõdud on suuremad kui 41 x 38 x 64 cm, siis saadetakse pakk Eesti Posti väljastuspunkti ning pakile lisandub teenustasu 8,10 EUR.
7.7. Juhul, kui makseviisiks on valitud Liisi konto maksekorraldusega tasumine, tuleb paki kättesaamiseks enda isik tuvastada ID-kaardiga, kui paki kättesaamiskohaks on Itella SmartPOSTi pakiautomaat või Omniva pakiautomaat. Kui sellisel juhul on paki kättesaamiskohaks Eesti Posti väljastuspunkt, tuleb esitada väljastuspunkti töötajale pildiga isikut tõendav dokument.
7.8. Kullerteenusega edastamise puhul lisandub kaupade hinnale olenemata tegelikult edastatavate pakkide või tegelikult aset leidvate transpordisoorituste arvust saatekuluna ühekordne teenustasu summas 21,90 EUR. Teenustasu arvestatakse ainult üks kord koos esimese saadetisega. Kui Tellimus sisaldab koos kullerteenuse tähistust kandva kaubaga kaubik.gif, ka teisi kaupu ning viimased jõuavad Eestisse kullerteenuse tähistusega kaubast varem, siis saadetakse need kaubad Eesti Posti väljastuspunkti (lisandub saatekulu 8,10 EUR), ning kui saabub kullerteenuse tähistust kandev kaup, siis tuuakse see kulleriga Tellijale koju (lisandub teenustasu 13,80 EUR), st kokku lisandub tellimusele 21,90 EUR.

8. Kauba kättesaamine
8.1. Kui Tellija valib kauba üleandmise kohaks talle sobiva Eesti Posti väljastuspunkti, saadab Omniva Tellijale SMS-i või e-kirja, milles sisalduva saadetise numbri alusel saab Tellija paki valitud väljastuspunktist kätte. Pakile järele minnes tuleb Tellijal kaasa võtta isikut tõendav dokument.
8.2. Kui Tellija valib kauba kättetoimetamise Omniva teenusena, võtab Omniva klienditeenindus Tellijaga ühendust ning lepib kokku paki kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teatab ka paki maksumuse.
8.3. Kui Tellija valib kauba kättetoimetamise SmartKULLERi teenusena, võtab SmartKULLERi klienditeenindus Tellijaga ühendust ning lepib kokku paki kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teatab ka paki maksumuse. Pakk antakse Tellijale üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse Tellijale SMS-teatega.
8.4. Kui Tellija valib kauba üleandmise kohaks Itella SmartPOSTi pakiautomaadi, saadab Itella SmartPOST OÜ Tellijale SMS-i kauba saabumise kohta.
8.5. Kauba tellimine väljapoole Eesti territooriumi ei ole võimalik.
8.6. Kui tellitud on kaup kullerteenuse tähistusega kaubik.gif, võtab OTTO kauba saabumisel Eestisse Tellijaga ühendust ning kui vastavalt valitud makseviisile on Tellijal õigus kaup kätte saada, toob kuller kauba Tellija poolt määratud aadressile. Enne kulleri teeleasumist kooskõlastab kullerteenuse osutaja Tellijaga telefoni teel kauba üleandmise aja.
8.7. Kui Tellija valib kauba üleandmise kohaks Omniva pakiautomaadi, saadab Omniva Tellijale SMS-i ja soovi korral ka e-maili kauba saabumise kohta.

9. Tellija vastuvõtuviivitus
9.1. Kui Tellija ei ole ühe nädala jooksul alates kauba üleandmise kohta saabumise teate saamisest oma tellitud kaubale järele tulnud, satub Tellija vastuvõtuviivitusse.
9.2. Vaatamata punktis 9.1 sätestatule hoitakse Tellija kaupa Eesti Posti väljastuspunktis 21 päeva, mille jooksul saadetakse Tellijale tellitud kauba saabumise kohta kaks kirjalikku teadet.
9.3. Kui Tellija tellis kauba Omniva teenusena koju, kuid telefoni teel Tellijaga kontakti ei saada, toimetatakse pakk lähimasse Eesti Posti väljastuspunkti ning Tellijale edastatakse paki saabumise teade, mille alusel Tellija saab paki teatel märgitud väljastuspunktist kätte.
9.4. Itella SmartPOSTi pakiautomaadis hoitakse pakki kooskõlas punktiga 9.1 seitse päeva, mille jooksul saadetakse Tellijale kaks SMS-i ja soovi korral ka e-kiri.
9.5. Kui Tellija tellis kauba SmartKULLERi teenusena koju, kuid esimesel korral ei õnnestu pakki üle anda, lepib kuller kokku teise aja või toimetab paki ilma lisatasuta Tellijale sobivasse Itella SmartPOSTi pakiautomaati, kus hoitakse pakki seitse päeva.

10. Tarbija taganemisõigus.
10.1. Tellijal on õigus ilma põhjust avaldamata taganeda Lepingust 14 päeva jooksul arvates kauba kättesaamisest.
10.2. Tellija võib Lepingust taganeda, kasutades selleks kaubaga kaasas olevat taganemisavalduse tüüpvormi või esitades OTTO-le muu ühemõttelise taganemisavalduse (Tüüpvormid on kättesaadavad: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf ja https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa2.pdf). Taganemisavaldus tuleb OTTO-le edastada kas koos tagastatava kaubaga või eraldi posti või e-posti teel punktis 20 toodud posti või e-posti aadressil.
10.3. Lepingust taganemisel tuleb Tellijal viia kaup viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse tegemisest (kui OTTO-le teatatakse taganemisest muul viisil, kui taganemisavalduse lisamisega kaubale) soovitavalt originaalpakendis (kui OTTO-le ei ole taganemisest juba teatatud, siis koos taganemisavaldusega) koos kõikide markeeringutega kauba üleandmise kohta (kas sobivasse Eesti Posti väljastuspunkti, Omniva pakiautomaati  või Itella SmartPOSTi pakiautomaati). Kui klient oli tellinud tagastatava kauba Omniva teenusena koju, tuleb Tellijal viia tagastatav kaup talle sobivasse Eesti Posti väljastuspunkti. Kui klient oli tellinud tagastatava kauba SmartKULLERi teenusena koju, tuleb Tellijal viia tagastatav kaup talle sobivasse SmartPOSTi pakiautomaati. Kullerteenuse märgiga kaubik.gif tähistatud kauba tagastamiseks tuleb võtta ühendust Tellimiskeskus OÜ töötajaga (tel. 6 737 173), kes edastab tagastamissoovi kullerile, ning kaubale tullakse Tellija poolt osundatud aadressile järele.
10.4. Kauba koos tuleb tagastada kõik sellega kaasas olevad osad (sh kasutusjuhendid ja eemaldatavad detailid ning kaubaga kaasas olnud saateleht).
10.5. Tagastada ei ole võimalik kaupa, mis on valmistatud Tellija isiklikke vajadusi arvestades või Tellija esitatud tingimuste kohaselt (nt mõõtu lõigatud kardinad, kardinapuud, vaibad, kangad), mis rikneb või vananeb kiiresti, suletud pakendis üle antud kaupa, mis ei ole pakendi avamise järel tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel tagasisaatmiseks kõlblikud (nt kosmeetikatooted, erootikatooted, aluspesu), suletud pakendis üle antud audio- ja videosalvestisi või arvutitarkvara, mille pakend on avatud jmt kaupa, mida ei saa selle olemuse tõttu tagastada.
10.6. Tellija saab kauba tagastada tasuta, v.a. Tellimuse esemeks oleva kogu kauba tagastamise korral. Tellimuse esemeks oleva kogu kauba tagastamisel mitme saadetisena ei ole Tellijal võimalik tasuta tagastada Tellimuse esemeks oleva kauba viimast osa. Eelkirjeldatud juhtudel on tagastamise otseste kulude kandmine Tellija kohustuseks. Need kulud kannab Tellija eest siiski OTTO, ent tasaarvestab seeläbi omandatud nõude Tellija vastu kattuvas ulatuses Tellijale tagastamisele kuuluva saatekuluga.
10.7. Tellija ei tohi olla tagastatavat kaupa kasutanud muul viisil, kui on vaja kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Kaupa võib proovida, et veenduda selle sobivuses või mittesobivuses, kuid proovimise käigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne mõjutatus. Proovimine tähendab samaväärset kasutust, nagu on tavaks jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist. Kui Tellija on tagastatavat kaupa kasutanud muul viisil, vastutab Tellija kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest.
10.8. OTTO tagastab Tellijale tellimuse eest tasutud maksed Tellija poolt osundatavale pangaarvele hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse jõudmisest OTTO-ni. OTTO võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni Tellija on kauba tagastanud või on esitanud OTTO-le tõendi, millest nähtub, et Tellija on kauba tagasi saatnud.
10.9. OTTO tagastab Tellijale saatekulu kogu Tellimuse esemeks oleva kauba tagastamise korral. Tellimuse esemeks oleva kogu kauba tagastamisel mitme saadetisena tagastatakse saatekulu Tellimuse esemeks oleva kauba viimase osa tagastamisel. Kui Tellija on valinud OTTO poolt kauba kättetoimetamiseks pakutud kõige odavamast kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea OTTO sellest tulenevaid täiendavaid kulusid Tellijale hüvitama. Tagastamisele kuuluv saatekulu tasaarvestatakse kattuvas ulatuses Tellija poolt tasumisele kuuluva kauba tagastamise tasuga, mille OTTO on Tellija eest tasunud. Saatekulu ja kauba tagastamise tasu tasaarvestust ületavas osas saatekulu tagastatakse, kui seda ei ole võimalik tasaarvestada muude OTTO sissenõutavate nõuetega Tellija vastu. OTTO-l on õigus tasaarvestada tagastamisele kuuluv summa OTTO sissenõutavate nõuetega Tellija vastu. Ostuhinna tasumise nõuetega võib OTTO oma sissenõutavad nõuded tasaarvestada eeldusel, et vastavate Tellimuste puhul on makseviisiks valitud tasumine kättesaamisel.
10.10. Ostu-müügilepingust taganemise korral on Tellijal õigus taganeda ka ostu-müügilepingu finantseerimiseks sõlmitud krediidilepingust. Juhul, kui taganetakse Lepingust, mille makseviisiks on Liisi konto maksekorraldusega tasumine, siis loetakse, et Tellija on samas automaatselt taganenud ka krediidilepingust. OTTO teavitab Krediidiandjat viivitamatult Lepingust taganemisest.
10.11. Kauba tagastamisel peab olema kauba originaalpakend rikkumata ja terve, samalaadses seisukorras kui kauba kättesaamisel. Kui pakend on katki ja rikutud, on OTTO-l õigus Tellijale tagastamisele kuuluvast summast maha arvestada kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis.

11. Puudustega kaup
11.1. OTTO vastutab kauba Tellijale üleandmisel olemas olnud puuduste eest vastavalt kehtivatele õigusaktidele. Kauba puudustest tuleb OTTO-le teatada kahe kuu jooksul arvates puuduse avastamisest. OTTO vastutab puuduse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul konkreetse kaubaartikli üleandmisest. Eeldatakse, et kuue kuu jooksul kaubaartikli üleandmise päevast ilmnenud puudus oli olemas kaubaartikli üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus kaubaartikli või puuduse olemusega.
11.2. Tellija kohustub alles hoidma kaubaga kaasas olevat saatelehte. Saateleht on Tellija ostu tõendav dokument ja selle olemasolu on vajalik kauba puudustest tulenevate õiguste realiseerimiseks.
11.3. Puuduste esinemisel on Tellijal eelkõige õigus nõuda kauba tasuta parandamist. Kui puudust ei õnnestu vaatamata korduvale parandamisele kõrvaldada, on Tellijal õigus nõuda kauba ümbervahetamist. Kui kauba parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub, OTTO on õigustamatult kauba parandamisest või asendamisest keeldunud, OTTO ei paranda või asenda kaupa mõistliku aja jooksul pärast puudusest teatamist või põhjustab kauba parandamise või asendamisega Tellijale põhjendamatuid ebamugavusi, on Tellijal õigus Lepingust taganeda.
11.4. OTTO ei vastuta kauba puuduse eest, kui kauba puudus tekkis pärast kauba üleandmist Tellijale, mh kauba vale kasutamise või tavapärase kulumise tulemusel, ega ole tekkinud OTTO kohustuse rikkumisest tulenevalt.
11.5. Juhiseid toimimiseks kauba puuduste korral ja lisainfot kauba hoolduse kohta saab OTTO klienditeenindusest telefonil 6 737 173.

12. Kauba ümbervahetamine
12.1. Tellijal on õigus vahetada rõivaid ja jalatseid ümber teise suurusega sama artiklinumbri ja värviga toote vastu 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
12.2. Kauba ümbervahetamiseks tuleb kaup tagastada ja tellida uus kaup kooskõlas punktis 12.1 sätestatuga. Tagastamine peab toimuma 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Käesoleva punkti alusel ümber vahetatud kauba kättetoimetamisel saatekulu ei lisandu.
12.3. Kaup, mida ei ole punkti 10.5 kohaselt võimalik tagastada, ei ole võimalik ka ümber vahetada.

13. OTTO taganemisõigus
13.1. OTTO-l on õigus Lepingust taganeda seaduses sätestatud juhtudel ning järgnevate olukordade esinemisel:
13.1.1. tellitud kaupa ei ole võimalik, mh varude ammendumise tõttu, tarnida;
13.1.2. kauba hind OTTO kataloogis on ekslikult näidatud ebaõigesti ja Lepingu aluseks olev Tellimus on tehtud vastava ebaõige hinna alusel;
13.1.3. Tellimuse täitmise eelduseks on ettemaksu laekumine ja ettemaks ei ole laekunud 21 kalendripäeva jooksul Lepingu sõlmimisest.
13.2. Tellijat informeeritakse OTTO poolsest taganemisest esimesel võimalusel kas telefoni, e-posti või posti teel. Tellija tasutud ettemaks tagastatakse sel juhul viivitamatult, aga mitte hiljem kui 14 päeva jooksul Tellija osundatavale pangaarvele.

14. Omandireservatsioon
Tellimuse alusel Tellijale tarnitud kaup jääb kuni hinna täieliku tasumiseni OTTO omandiks.

15. Isikuandmete kogumine ja kasutamine
15.1. OTTO kannab hoolt kõigi Tellija isikuandmete eest, sh nimi, kontaktandmed, isikukood, vanus, tellitud kaubad, Tellija poolt kasutatud pangakontode numbrid, andmeid Tellija maksekäitumise kohta jmt andmed, eest, mille Tellija on OTTO-le avaldanud või mis on OTTO-le teatavaks saanud Tellimuste kaudu või Lepingute täitmise käigus.
15.2. Lepingu täitmiseks ja täitmise tagamiseks on OTTO-l õigus eelnimetatud Tellija isikuandmeid töödelda sõltumata Tellija nõusolekust. Eeltoodu hõlmab Tellimuste töötlemist kauba väljasaatmiseks, teavituste saatmist kauba olemasolu või kohaletoimetamise üksikasjade kohta ning muu info edastamist.
15.3. Tellimuse tegemisel Tellija poolt avaldatud elektroonilisi kontaktandmeid on OTTO-l õigus kasutada oma samasuguste kaupade ja teenuste reklaamiks otseturustuse teel seni, kuni Tellija on selle ära keelanud, teatades OTTO-le keelamise soovist posti või e-posti teel aadressidel info@otto.ee ja PK 2622, 10001 Tallinn.
15.4. OTTO töötleb Tellija isikuandmeid muul eesmärgil ja viisil kui eeltoodud punktides sätestatud, kui Tellija annab selleks Tellimuse esitamisel nõusoleku. Nõusoleku alusel isikuandmete töötlemise eesmärgiks on kliendisuhete hoidmine, OTTO ning tema sidusettevõtete ja koostööpartnerite turundustegevuse läbiviimine ning turu-uuringute ja otsereklaami tegemine posti, telefoni või muu elektroonilise meedia kaudu.
15.5. Isikud, kellele OTTO võib ülaltoodud andmeid ülaltoodud eesmärkidel kasutamiseks edastada, on OTTO-ga samasse kontserni kuuluvad ettevõtjad ja koostööpartnerid. Edastamine toimub pooltevahelise lepingu alusel. Lisaks võib OTTO lubada Tellija kontaktandmete kasutamist oma majandustegevuse analüüsimiseks ja kavandamiseks kolmandatele isikutele, keda OTTO kasutab Lepingute täitmisel ja nende täitmise tagamisel. Sellised kolmandad isikud on muuhulgas posti- ja finantsteenuse ning inkassoteenuse osutajad (Itella SmartPOST OÜ, Omniva ja AS Koduliising).
15.6. OTTO õigused laienevad ka isikutele, kellele ta on loovutanud Lepingust tulenevad nõuded.
15.7. Tellijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud osas, milles see on vajalik Lepingu täitmiseks või Lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks ning lubatud sõltumata Tellija nõusolekust, teatades sellest OTTO-le posti või e-posti teel aadressidel info@otto.ee ja PK 2622, 10001 Tallinn.

16. Nõuete pantimine ja loovutamine
OTTO jätab endale õiguse loovutada ja pantida Lepingust tulenevaid nõudeid kolmandatele isikutele, sealhulgas faktooringulepingu alusel.

17. Sissenõudmiskulud
OTTO-l või tema poolt volitatud isikul, samuti isikul, kellele OTTO on loovutanud Tellijaga sõlmitud Lepingust tulenevad nõuded, on õigus nõuda Tellijalt Tellija poolsete maksetega viivitamisel sisse ka vastavate nõuete sissenõudmisega kaasnevad vajalikud ja mõistlikud kulud, sh kulud õigusabile ning inkassoteenustele.

18. Tellimuse vastuvõtmisest keeldumine
OTTO-l on õigus keelduda Tellijalt Tellimuse vastuvõtmisest, kui Tellija on Lepingust taganenud ja tellitud kauba väljaostmata tagasi saatnud 3 (kolm) või enam korda 12- (kaheteist-) kuulise järjestikkuse ajaperioodi jooksul.

19. Järelevalveasutus ja vaidlused
19.1. Üldtingimuste alusel sõlmitud Lepingute üle on järelevalvepädevus Tarbijakaitseametil. Tarbijakaebuste komisjonile saab Tellija esitada infopäringu, kaebuse ehk avalduse vaidluse lahendamiseks või teabenõude. Täiendavat infot saab Tarbijakaitseameti nõuandetelefonilt 1330 või 6 201 707.
19.2. Kõik Lepingust tulenevad vaidlused poolte vahel lahendatakse läbirääkimiste teel.
19.3 Läbirääkimiste ebaõnnestumisel on Tellijal õigus esitada kaebus Tarbijakaebuste komisjonile või Euroopa Liidu internetipõhise vaidluste lahendamise platvormi ehk ODR-platvormi kaudu aadressil http://ec.europa.eu/odr. Muul juhul lahendatakse vaidlus Tellija elukohajärgses kohtus. Tellija kohustub tagama, et OTTO-l oleksid andmed Tellija elukoha-aadressi kohta. Juhul, kui muud andmed puuduvad, loeb OTTO Tellija elukoha-aadressiks selle aadressi, kuhu Tellija on kaupu tellinud.

20. Kontaktandmed
Ärinimi: OÜ Tellimiskeskus
Aadress: Laki 12, Tallinna linn, Harju maakond, 10621
Telefoninumber: 6 737 173
E-post: info@otto.ee
Kontaktandmed kaebuste ja taganemisavalduste esitamiseks:
Aadress: PK 2622, 10001 Tallinn
E-post: info@otto.ee

21. Lõppsätted
21.1. Üldtingimustele ning Lepingule kohaldatakse Eesti õigust.
21.2. Kui üldtingimuste mõni säte on tühine, ei mõjuta see ülejäänud osas üldtingimuste ega Lepingu kehtivust. Tühine säte asendatakse seaduspärase sättega, mis on tühisele sättele õiguslikult ja majanduslikult kõige lähedasem.
21.3. Tellija on üldtingimused läbi lugenud, nõustub siinsete sätetega ning kinnitab seda Tellimuse esitamise ja tellitud kauba vastuvõtmisega.